From east to the west cu East Roots

From east to the west, noul album East Roots a fost lansat wekend-ul acesta si la Sibiu in Bohemian Flow.   Cand am aflat aceasta veste nu mi-am mai intrat in piele de bucurie.

In club am ajuns un pic mai repede, am prins si sound – checkul baietilor care m-au cucerit de la primele acorduri. A lipsit doar sitarul (instrument popular indian) la care artistii au fost nevoiti sa renunte din cauza spatiului restrans. Eu i-am mai prins in Bucuresti in deschidere la Dub Inc insa  era prima oara cand ii auzeam live intr-un club.  Pe fetele lor se vedea un pic oboseala, deoarece cu o seara inainte avusesera un concert incendiar in Cluj, din cate mi-au povestit.

Cum au urcat insa pe scena, atmosfera s-a schimbat total, am fost loviti cu energie din plin inca de la inceput . ”From east to the vest, from nord and south” East Roots ne-au facut sa dansam pana spre epuizare (eu mai am inca febra musculara ) pe ritmuri de reggae, ska,  dancehall si d&b .

Engleza cu dialectul patois, franceza si romana intra cu usurinta in repertoriul trupei. Surpriza a venit din partea lui Mistah Boogie, solistul trupei, care si-a aratat valentele de  Mc, avand un dialog permanent cu publicul. Un moment  aparte a fost si combinatia de chitara bass si percutie  dintre Adelin si Laurentiu.

Sorin a suflat cu tot sufletul in trompeta, Cristi si-a rupt o coarda dar a rezolvat-o  sustinut fiind de public, Mihai Para mai avea un pic si scotea ”fum” din tobe iar celalalt Mihai, Stanescu la clape nu s-a lasat mai prejos. ”7 oameni si un singur microfon” au facut praf ritmul monoton 😀

Publicul desi a  fost unul redus la numar, a fost foarte pozitiv si inimos. Cu siguranta ecoul despre ”ce tari sunt baietii astia” va merge mai departe, iar publicul la urmatoarul concert va creste vertiginos.

In  ceea ce ma priveste, bucuria a fost dubla deoarece mi-a fost inmanat si premiul castigat in urma concursului de pe Facebook: albumul cu autografe si un tricou marca East Roots.  Imi place sa cred ca pe langa acest bucuria pricinuita de acest concert m-am ales si cu noi prieteni

Ramaneti aproape,  pe frecventi verzi, Republika Verde e alegerea perfecta  pentru acest lucru 🙂 One love!

http://www.youtube.com/watch?v=kSVDuP4fwL0&feature=plcp&context=C4f84ddcVDvjVQa1PpcFM1lV15jbchN_iAi-3fp4r7MPY1M14DMM8%3D

Categories: Evenimente - festivaluri, Muzica si muzichia | Tags: , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Republika Verde

Just another WordPress.com weblog

Ştiri şi Noutăţi IT - Jocuri

Trenduri, articole, ştiri, noutăţi şi topuri din IT, jocuri, tehnologie, webdesign, SEO, programare, video şi fotografie. Ştirile din România, în limba română, plus un forum de IT şi un newsletter de tehnologie.

Dirty Beats

Just another WordPress.com weblog